poniedziałek, 7 marca 2011

Po sesji :)

Pewnie się zastanawiacie o co biega z tą sesją :) Tak, ja już dość dawno zakończyłam swą edukację (dodam tylko dla jasności sytuacji, że z sukcesem) ale moja Piękna właśnie męczyła się na swojej pierwszej  w życiu sesji. Na szczęście poszło całkiem sprawnie i nie będzie to nasza ostatnia sesja :D  W nagrodę za zaliczoną sesję wybrałyśmy się na weekend do Gdańska. Mimo, że było jeszcze dość zimno to pogoda dopisała i słoneczko nad morzem było wspaniałe. A widok zamarzniętego morza wynagrodził zamrożone dłonie :) Porobiłyśmy sobie zdjęć na molo w Sopocie i pod molem też. Piękna była w Gdańsku po raz pierwszy, obleciałyśmy więc też i starówkę. Było bardzo fajnie :) Tylko my, żadnych obowiązków, jedyne zmartwienie to to co zjemy na obiad :)
Zanim dojechałyśmy na pierwszy nocleg odwiedziłyśmy znajomego mieszkającego w Gdańsku. Wiecie co było hitem spotkania? Kolega włączył playstation i podłączył grę. Dla dzieci w wieku ok 7 lat!! A my mieliśmy problem by ją przejść. Normalnie taką burzę mózgów urządziliśmy, że już dawno się tak nie męczyłam by przejść jakiś poziom gry. Wszyscy stwierdziliśmy, że Świnka Babe jest the best :)
Nad morze wybrałyśmy się moim kochanym, ale już bardzo starym samochodkiem. Wyobraźcie sobie stan mojego ducha jak na 90 km przed Warszawą (na trasie Łódź-Warszawa) przestały mi działać hamulce. Normalnie, nigdy nie jechałam tą trasą tak wolno. Wszystko mnie wyprzedzało. A ja się tylko modliłam by nic mi nie zaczęło hamować przed maską bo będzie masakra. Na szczęście dojechałyśmy jakoś do Wawki i nic nikomu złego się nie przytrafiło.
A teraz z trochę innej beczki :)
W pracy zaczął mi się gorący okres. Musiałam po 5 miesiącach nic nierobienia wziąć się w końcu do pracy. Tak się odzwyczaiłam od pracy w pracy, że strasznie wolno mi idzie teraz wtłaczanie się w ciężką pracę :) A tak na serio to wszyscy jakoś tak się uparli, że bardzo by chcieli dostać swoje rozliczenie podatkowe za 2010 r. teraz, natychmiast :)

I mam pytanie: znacie może jakieś fajne miejsca, gdzie można by wyskoczyć na weekend za w miarę normalną cenę i w fajnych warunkach?

9 komentarzy:

  1. Kochanie,ta gra była od 3 lat,nie pochlebia nam :)) Tęsknie bardzo wiesz?
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem Kochanie, już niedługo znowu się spotkamy. Obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.facebook.com/pages/Grzechowisko/154297794624958

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za namiar na hotel :) Z opisu wnoszę, że fajne miejsce. Byłaś tam może i możesz coś powiedziedzieć o własnych wrażeniach?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie byłam, ale znajomi polecają :) miejsce warte grzechu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli warte grzechu to kiedyś na pewno skorzystamy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. My też byłyśmy w Gdańsku,ale w sumie teraz - przedwczoraj wróciłyśmy. Nad morzem jest pieknie, mimo, iż mówi się,że najlepiej jechać latem...

    Wybierzcie się gdzieś w Sudety :) Szklarska Poręba, Karpacz... bądź okolice Bielawy - a przenocujecie u nas :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam kiedyś w Szklarskiej, fajne rejony :) Trzeba będzie jeszcze kiedyś udać się w tamte okolice :) I dzięki za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 58 year-old Environmental Tech Allene D'Adamo, hailing from Vancouver enjoys watching movies like The Private Life of a Cat and Polo. Took a trip to Harar Jugol and drives a Envoy XUV. porada

    OdpowiedzUsuń