poniedziałek, 17 stycznia 2011

Podróżowanie

Już jakiś czas temu stwierdziłam, że uwielbiam prowadzić samochód. Teraz wychodzę z założenia, że dobrze, że nie mam jakiegoś super samochodka bo za chwilę wylądowałabym na jakimś drzewie :) Rozbijam się ostatnio na trasie między Łodzią a Warszawą i coraz częściej (jakoś tak podświadomie :) ) staram się pobić rekord trasy :-) A tak poważniej rzecz ujmując to zawsze tak mnie strasznie ciągnie do mojej Pięknej, że staram się trasę pokonać jak najszybciej. Myślę, że 120 km/h na naszych drogach może w końcu źle się dla mnie skończyć. Tylko powstrzymać się jakoś nie mogę :(
Mojej Pięknej zaczęła się właśnie sesja. I męczy mnie bym się z nią uczyła. I znowu muszę wkuwać podstawy prawa czy zakładanie działalności gospodarczej. Byłam pewna, że mam już to daleko za sobą i nigdy więcej nie będę musiała się tego uczyć :) A tu się znowu okazało, że sesja dotyka nie tylko studentów ale i ich połówki :)
Powiem Wam jeszcze, że żaden przedmiot nie przebije tego, który jest jeszcze przed nami - podstawy techniki. Normalnie jak przeczytałam notatki to myślałam, że się zacznę bić młotkiem po główce, żeby mniej bolało :) Masakra jak dla mnie - będę musiała uczyć się o budowie maszyn typu silniki, frezarki i tym podobne :) Całe życie udało mi się unikać takiej wiedzy .... aż do pierwszej sesji mojej Pięknej :)
Nie będę Was już dłużej męczyła. Powiem tylko, że fantastyczna dziewczyna mi się trafiła :)
Papa wszystkim :)

2 komentarze:

  1. Oj lepiej uważaj z tą prędkością, żeby się to źle nie skończyło. Studiowałaś ten sam kierunek, co Twoja dziewczyna? ;) zakochana-w-dziewczynie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się uważać na prędkość. I jeszcze w Warszawie jakoś mi wychodzi. Ale jak już jestem na trasie to masakra. Jakoś tak fajnie jest jechać szybko :)
    Co do studiów - to studiowałam na innym kierunku ale pewne przedmioty takie jak: podstawy prawa, integracja europejska, podstawy informatyki to też miałam. A jak Piękna uczy się np. podstaw techniki (których nigdy nie miałam) to i tak muszę się uczyć z nią żebym mogła odpytywać później.

    OdpowiedzUsuń